واژگونی خودرو در ناحیه مرزی گنبدکاووس یک کشته برجا گذاشت

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا سراوانی فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت: این حادثه شامگاه دیروز شنبه و به دلیل ترکیدن لاستیک جلو سمت راننده رخ داد و سبب واژگونی خودرو شد.
وی افزود: دراین سانحه رانندگی، راننده 44 ساله و مرد این خودرو، نوجوان پسر 13 ساله به همراه سه خانم 34 و 36 ساله دچار جراحت شدند که یکی از خانم‌ها به نام «آمنه گرگانلی دوجی» 34 ساله به دلیل شدت جراحات در محل حادثه جان‌باخت.
سرهنگ سراوانی ادامه داد: مصدومان این حادثه بلافاصله توسط مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 به مرکز ترومای بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس و جسد فرد فوت شده نیز به سردخانه بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) این شهرستان منتقل شد.
وی از واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت در حوالی ایستگاه ایست و بازرسی سه راهی اینچه برون گنبدکاووس خبر داد و گفت: دراین حادثه که به علت رعایت نکردن سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رخ داد، راننده 20 ساله و سرنشین 18 ساله آن که زن و شوهر بودند، دچار مصدومیت شدند.
به گفته این مقام مسئول، راننده خودرو از ناحیه سر و گردن دچار جراحت و سرنشین آن هم دچار شکستگی پای چپ شد.
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از کشف دو دستگاه فلزیاب و متعلقات آن از دو خودرو که در منطقه «آق بند» و «آی تمر» بخش داشلی برون گنبدکاووس در حال تردد بودند، خبر داد و گفت: این خودروها با هماهنگی مقام قضایی توقیف و چهار سرنشین آنها دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
سرهنگ سراوانی تصریح کرد: مأموران این واحد نظامی در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در روستای آی تمر که با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، تعداد 11 دستگاه گیرنده امواج ماهواره در بازدید از پنج واجد مسکونی این روستا کشف و ضبط کردند.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟