حجم ویدیو: 2.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

رانندگانی که در یکی از چهارراه‌های شهر سیاتل آمریکا در پشت چراغ قرمز ایستاده بودند هرگز تصور نمی‌کردند که با چه صحنه وحشتناکی روبرو خواهند شد. سقوط ناگهانی یک جرثقیل غول پیکر از یک ساختمان در حال ساخت در تقاطع خیابان‌های فرویو و مرسر بر روی شش خودرو منجر به کشته شدن چهار نفر شد.

ویدئویی که توسط دوربین داش کم یکی از رانندگان تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه وحشتناک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که در یک سمت چهارراه چراغ راهنمایی سبز شده است و رانندگان در حال عبور از خیابان هستند ناگهان این جرثقیل سقوط می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد این جرثقیل به آرامی به سمت زمین حرکت کرده و سپس بر روی یک ساختمان مجاور که گفته می‌شود متعلق به شرگت گوگل بوده است سقوط می‌کند. در ادامه این جرثقیل سه تکه شده و دو تکه آن در خیابان و روی خودرو‌ها سقوط می‌کند. این حادثه وحشتناک بعدظهر روز شنبه رخ داد.

بنا به گفته " لنس گارلند""، یک سخنگوی اداره آتشنشانی محلی این حادثه موجب کشته شدن چهار نفر شد که دو نفر از قربانیان کارگران داخل جرثقیل بودند. همچنین دو نفر دیگر از کشته شدگان این حادثه رانندگانی بودند که جرثقیل روی خودروی آن‌ها در خیابان فرود آمد. گفته می‌شود سه نفر دیگر در این حادثه زخمی شدند که برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. حال عمومی مجروحان این حادثه مساعد گزارش شده و خطری جان آن‌ها را تهدید نمی‌کند. " جنی درکان"، شهردار شهر سیاتل ضمن انتشار بیانیه ای تلفات کم در این حادثه را خوش شانسی محض رانندگان و عابران پیاده حاضر در محل حادثه خواند.

در حالی که تحقیقات در مورد علت وقوع این حادثه آغاز شده است، مدیر شرکت ساخت و ساز وزش باد شدید را علت سقوط جرثقیل اعلام کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟