حجم ویدیو: 1.10M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

به گزارش گروه ترجمه رکنا، کشورهای مختلف در جهان دارای فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلفی می باشند که شاید برخی از آنها نیز کمی برای ما عجیب و باورنکردنی باشند. از این رو در میان آداب و رسوم مختلف می توان به فستیوال گاو بازی سالانه اسپانیا اشاره کرد که مردم گاوهای وحشی نر را بسیار مقدس می دانند و این دید و باور بقدری محکم است که آنها در طی این فستیوال کارهای عجیب تری را انجام می دهند!

برای مثال ابتدا گاو های وحشی توسط برگزارکنندگان فستیوال در مسیر مجموعه ای که مسابقات گاوبازی در آن اجرا خواهد شد، رها می کنند و مردم گاوهای وحشی را در طول مسیر همراهی می کنند تا گاو را به مقصد برسانند! آنها در طول این مسیر گاها ممکن است در مسیر عبور گاوها قرار گیرند و یا حتی ممکن است خودشان را در مسیر گاوها بیندازند و کشته شدن توسط گاوها را بسیار جالب می دانند!

متاسفانه چنین اتفاقی سالانه با وجود سوانحی و تعداد مرگ و میر بالایی که ایجاد می کند، برگزار می شود و مردم اسپانیا نیز در این مراسم و فستیوال شرکت می کنند که این روزها مجددا این فستیوال آغاز شده است و اولین سانحه روز گذشته رقم خورد.

مرد مسن 74 ساله ای در شهر کادیس اسپانیا زمانی که در مسیر گاو وحشی 520 کیلوگرمی قرار داشت، مورد حمله گاو وحشی قرار گرفت و جان خود را در طی حادثه ای تلخ از دست داد و ویدیو آن روز گذشته در صفحات مجازی و رسانه های مختلف منتشر شد و توانست با واکنش های مختلفی توسط کاربران این صفحات روبرو شود.

اما این تنها خسارت وارده این گاو وحشی نبود و 3 مورد دیگر را نیز مورد حمله قرار داد و آسیب بسیار سنگینی وارد کرد که خوشبختانه توسط امدادرسانان به بیمارستان برای درمان منتقل شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟