حجم ویدیو: 2.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

یک پاراگلایدر سوار استرالیایی حین پرواز در آسمان به پایین سقوط کرد و در اثر برخورد با یک صخره بلند جانش را از دست داد. این مرد ۴۰ ساله که گفته می‌شود اهل " کرویدون" در ایالت نیو ساوت ولز استرالیا بود در صحنه حادثه جان خود را از دست داد و تلاش تیم اورژانش پزشکی هوایی برای نجات جان او بی‌نتیجه ماند.
این مرد که هویتش مشخص نشده است در ساعت ۳ بعد از ظهر روز شنبه و از تپه Bald Hill واقع در ۵۰ کیلومتری جنوب شهر سیدنی استرالیا به پرواز درآمده بود.
او که امیدوار بود در مسیر جریان باد رو به بالا قرار بگیرد به یک صخره در این منطقه نزدیک شد، اما اشتباه محاسباتی موجب برخورد شدید او با صخره و در نتیجه مرگ وی شد. اورژانس پزشکی بلافاصله به محل حادثه اعزام شد تا پیش از تاریکی هوا بتوانند جسد این مرد را از محل حادثه خارج کنند. ویدئویی که منتشر شده است تلاش اعضای تیم امداد که در حال پایین رفتن از صخره برای رسیدن به جسد این پراگلایدرسوار هستند نشان می‌دهد.
یک سخنگوی پلیس نیو ساوت ولز استرالیا به خبرنگاران گفت یک شاهد عینی از نزدیک صحنه سقوط و برخورد این پاراگلایدرسوار را مشاهده کرد و تلاش کرد به او کمک کند. این مرد بدون طناب و تجهیزات و تا پیش از رسیدن تیم امداد خود را به محل حادثه رساند. تیم نجات پس از انتقال جسد به این مرد نیز پیشنهاد دادند تا او را نیز به بالای صخره منتقل کنند که او پیشنهاد آن‌ها را نپذیرفت.
گفتنی است؛ در حالی که پلیس سرگرم تحقیقات در مورد این حادثه است هنوز هویت پاراگلایدرسواری که در این حادثه جان خود را از دست داده مشخص نشده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟