3 آقازاده از ارثیه میلیاردی محروم شدند + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک سرمایه دار هُنگ کُنگی به نام وینگ چینگ شه تصمیم گرفته تا سه فرزندش را از ثروت بیش از 310 میلیون پوندی خود محروم کند تا فرزندانش متکی به نفس بار بیایند و منبع درآمد خاص خود را داشته باشند.

سرمایه دار هفتاد ساله، که در سال 1987 میلادی آژانس املاک و مستغلات موفق به نام Centaline Property Agency را پایه گذاری کرد، تصمیم گرفته تا فرزندانش را از ثروت خود محروم کند.

الکس پسر سی ساله ی او و برادرانش زندگی بسیار ساده ای دارند و درآمدشان را با کار و تلاش شخصی به دست می آورند.

او در رابطه با این اتفاق گفت: درباره این تصمیم که می تواند برای فرزندان خانواده های پولدار حُکم فاجعه را داشته باشد، کاملاً قانع شده و راضی هستم.

او می گوید: وقتی کوچک بودیم پدرمان این موضوع را به ما اطلاع داده بود و ما نیز هیچ انتخابی در مقابل خود نداشتیم، به نظر پدرم نباید هیچ کسی بدون رنج و تلاش به زندگی راحت برسد و اگر کسی راه خویش را گام به گام هموار کند قطعاً به پول و تجربه های بیشتری دست خواهد یافت.

چندی پیش الکس به عنوان نائب رئیس شرکت پدرش انتخاب شد و حقوق معمولی و متوسط از شرکت دریافت کرد.

الکس می گوید: دوستانش در جایگاهی شبیه به او پول بیشتری به دست می آورند. او در حال حاضر مثل هر جوان دیگری در کشور توسعه یافته ای مثل چین برای خرید یک آپارتمان کوچک با دو اتاق تلاش می کند. الکس درباره کودکی اش می گوید زندگی ساده ای داشتند و او نیز مثل همه بچه های دیگر به مدرسه دولتی می رفت، او بر اساس این اصل تربیت شده کهثروتمندان باید به فقرا کمک می کنند، به نظر او این یک مفهوم متداول نیست و برای بچه پولدارهای نیویورک و لندن فهمیدن آن سخت است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟