عکس وحشتناک از اجساد 2 تهرانی در دوتیکه شدن تیبا در بزرگراه لشگری + جزییات

به گزارش رکنا، در پی برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری تیبا با تابلوی راهنمای مسیر در غرب به شرق بزرگراه همدانی ورودی بزرگراه لشگری غرب و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 23:10 پنجشنبه شب گذشته آتش‌نشانان ایستگاه 80 را به محل حادثه اعزام کرد.

برخورد سواری با تابلو1
ناصر نظری معاد افسر آماده منطقه یک عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار داشت: با رسیدن به محل اعلام شده یک دستگاه خودروی سواری تیبا مشاهده می‌شد که بر اثر برخورد شدید با تابلوی راهنمای مسیر به دو تکه تقسیم شده و دو تن از سرنشینان آن در قسمت عقب خودرو به طرز دلخراشی در میان اتاقک در هم پیچیده خودرو جان‌باخته بودند.
وی افزود: دو تن دیگر از سرنشینان خودرو نیز پیش از رسیدن آتش‌نشانان توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی اعزام شده بودند.
نظری معاد تصریح کرد: شدت برخورد خودرو با پایه تابلو راهنما به حدی بود که قسمت عقب در میان آن گیر کرده و قسمت جلوی اتاق خودرو، به چند متر جلوتر پرتاب شده بود.

برخورد سواری با تابلو2
وی افزود: آتش‌نشانان به سرعت ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند و با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی بخش‌هایی از اتاقک خودرو را برش داده و هر دو سرنشین را خارج کردند و پس از انتقال قطعات باقی مانده خودرو به حاشیه امن بزرگراه با تحویل محل حادثه به عوامل راهور و نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟