به گزارش رکنا، سرهنگ رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر افزود: مقارن ساعت ۲۱:۲۰ شب گذشته، در مسیر شرق به غرب خیابان انقلاب نرسیده به چهارراه ولیعصر روبروی خیابان مظفر در مسیر خط ویژه دو موتورسیکلت با یکدیگر تصادف کردند.
رازقی ادامه داد: این دو موتور سیکلت که با سرعت در حال تردد در خط ویژه بوده و از بین اتوبوس‌ها مشغول لایی کشی بوده‌اند ناگهان یکدیگر را مقابل هم می‌بینند که در اصطلاح پلیس به آن منطقه عدم فرار از تصادف می‌گویند که دیگر کاری از دست راکبین بر نیامده و به شدت بایکدیگر برخورد می‌کنند.
پس از این برخورد هر دو موتورسیکلت نقش بر زمین شده و موتور آنها بر روی زمین کشیده می‌شود که شاهدین تصادف به کمک آنها شتافته و مصدومین و موتور آنها را به کنار راه منتقل می‌نمایند.
وی افزود: با رصد لحظه به لحظه کارکنان مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از معابر و تقاطع‌های شهر تهران، بلافاصله به نزدیکترین تیم عملیاتی و اورژانس اطلاع داده شد و با حضور به موقع نیروهای امدادی و پلیس در موقعیت ترافیک محدوده کنترل و کاهش یافت و مصدومین تصادف به مراکز درمانی منتقل شدند.
سرهنگ رازقی در پایان افزود: علیرغم هشدارهای مکرر پلیس مبنی بر عدم تردد موتورسیکلت‌ها در خط ویژه متأسفانه برخی راکبین موتور از مابین اتوبوسهای بی‌آر تی اقدام به ورود به خط ویژه می‌نمایند که این اقدام علاوه بر اینکه باعث مختل نمودن تردد اتوبوسها و وسایل نقلیه امدادی می‌گردد،متاسفانه شاهد بروز اینچنین حوادثی نیز در سطح شهر هستیم. 
وی از راکبین موتورسیکلت خواست از تردد در خط ویژه خودداری نموده به فرمان پلیس مستقر در ابتدا و انتهای این مسیر توجه نمایند تا دیگر شاهد این چنین اتفاقاتی نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟