به گزارش رکنا، این حادثه هولناک حدود ساعت 21 جمعه شب در نزدیکی پل شهید پرتوی هنگامی رخ داد که زن 37 ساله ترک نشین موتورسیکلت همسرش بود و آن ها در زمین خاکی مسیر رودخانه به موتورسواری ادامه می دادند اما ناگهان زیر موتورسیکلت با تلی از خاک برخورد کرد و زن جوان به درون رودخانه پر از آب پرت شد.

این گزارش حاکی است، موتورسوار مذکور که به تازگی زن جوان را به عقد موقت خود درآورده بود، برای نجات همسرش پا به داخل رودخانه گذاشت اما شدت سیل به حدی بود که پیکر زن جوان را به عمق آب های خروشان کشید و فریادهای او را برید!

مرد جوان که خود را به حاشیه رودخانه رسانده بود، از مردی رهگذر که در آن محدوده پرورش اسب داشت، تقاضای کمک کرد.

او به مرد رهگذر گفت: همسرم را سیل برد اما تلفن همراهم خیس شده است و نمی توانم با نیروهای امدادی تماس بگیرم! در این هنگام بود که با تماس تلفنی مرد رهگذر، نیروهای آتش نشانی وارد عمل شدند و به جست وجو در میان رودخانه پرداختند.

این عملیات امدادی تا ساعت 3 بامداد روز بعد به طول انجامید اما هیچ اثری از تازه عروس پیدا نشد. نیروهای امدادی به ناچار محل را ترک کردند و صبح روز بعد به ادامه عملیات پرداختند تا این که حدود ساعت 10:30 صبح شنبه، پیکر بی جان زن 37 ساله در فاصله حدود دو هزار متری پل شهید پرتوی کشف شد و امدادگران آتش نشانی جسد وی را از میان گل و لای رودخانه بیرون آوردند!

با گزارش کشف جسد زن جوان به قاضی ویژه قتل عمد مشهد و با توجه به مشکوک بودن ماجرای مرگ تازه عروس در عمق رودخانه، بلافاصله قاضی علی اکبر احمدی نژاد برای بررسی دقیق موضوع، عازم محل وقوع حادثه شد و بدین ترتیب تحقیقات قضایی درباره چگونگی این حادثه تاسف بار ادامه یافت. در حالی که شواهد و دلایل موجود از غیرعمدی بودن حادثه مرگ زن جوان حکایت دارد، به دستور قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، جسد این زن برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و بررسی های مقام قضایی برای روشن شدن ماجرا آغاز شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 471058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟