عکسی دردناک از هنگامی که یک مادر پس از 5 ماه در کما برای اولین بار ماه نوزاد خود را در آغوش کشید

زن جوانی که هنگام زایمان به کما رفته بود ۵ ماه بعد و پس از بهوش آمدن از کما موفق شد چهره فرزندش را مشاهده کند. این مادر جوان مالزیایی که هنگام عمل سزارین به کما رفته بود سرانجام به هوش آمد و موفق شد تا برای اولین بار پسرش را ببیند. " نور فادیلا" در تاریخ ۱۸ نوامبر هنگام عمل سزارین در بیمارستانی در ایالت " کلانتان" واقع در شمال غربی مالزی به کما رفته بود. پزشکان بیمارستان سه بار تلاش کرده بودند تا نوزاد را از رحم این زن جوان خارج کنند که در نهایت این زن به کما رفت. حین عمل سزارین این زن ۲۸ ساله دچار ایست قلبی شده بود.

پزشکان بیمارستان با وجود آنکه موفق به خارج کردن نوزاد از رحم مادر و همچنین نجات جان او شده بودند، اما موفق نشدند از رفتن نور فادیلا به کما جلوگیری کنند. " نور هاسیرا"، دختر عموی این زن در این باره گفت: " وقتی پسر دختر عمویم بدنیا آمد قلب او دوباره شروع به تپیدن کرد، اما بدلیل نرسیدن اکسیژن به مغز، او به کما رفت. "

او اضافه کرد که دختر عمویش پیش از رفتن به اتاق عمل، هوشیار و حالش مساعد بود. سرانجام نور فادیلا پس از ۵ ماه هوشیاری خود را بدست آورد و توانست برای نخستین بار پسرش را در آغوش بگیرد. بنا به گفته هاسیرا این مادر جوان هنگامی که برای نخستین بار پسرش را مشاهده کرد و او را در آغوش گرفت اشک از چشمانش سرازیر شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟