مرگ وحشتناک دختر 6 ساله چاق در کلاس ورزش + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختر 6 ساله چینی که والدینش او را به خاطر کم کردن اضافه وزنش به یک مدرسه کونگ فو روانه کرده بودند پس از تنها 48 ساعت جانش را از دست داد.

در حالی که پدر داغدیده این دختر در روز اول در مقابل در مدرسه با خوشحالی از او جدا شده بود، اما تنها دو روز بعد هنگامی که تماسی را از مسئولان مدرسه دریافت کرد متوجه این فاجعه شد. دختر او در اثر از دست دادن تعادل خود و سقوط از پله‌ها جان خود را از دست داد و تلاش‌ها برای نجات جان او بی نتیجه ماند.

این اتفاق در مدرسه کونگ فوی و در تاریخ 7 آوریل رخ داد. پدر قربانی او را دختری شاد و سرحال توصیف کرد. او در این باره گفت: بار بعدی که من دخترم را دیدم در ساعت 7 یا 8 عصر 9 آوریل و در سردخانه بود. صورت دخترم متورم بود و کبودی‌های روی شکمش نشان می‌داد که مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده نشان می دهد قربانی در حالی که توسط تعدادی دانش آموز که یونیفرم بر تن دارند محاصره شده نشان می‌دهد. پدر او با استناد به این ویدئو می‌گوید که دخترش توسط سایر دانش آموزان و در همین صحنه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

او افزود: دوربین از جایی که دخترم حضور داشت دور بود، اما مشخص است که فرد یا افرادی او را هل می‌دهند و سپس به او ضربه می‌زنند.

همچنین این ویدئو نشان می‌دهد که دانش آموزان قربانی را به مرکز بهداری مدرسه منتقل می‌کنند. ادعا‌های پدر قربانی در حالی مطرح شده است که مسئولان مدرسه هرگونه ضرب و شتم این دختر در داخل مدرسه توسط دانش آموزان را انکار کرده‌اند. مسئولان مدرسه طبق گواهی پزشک مدرسه اعلام کرده‌اند که مرگ دنگ بر اثر سقوط هنگام بازی بوده است.

پس از این حادثه مشخص شد که والدین دنگ به خاطر 50 کلیوگرم اضافه وزن و ناتوانی این دختر در راه رفتن او را به این مدرسه کونگ فو روانه کرده بودند. یکی از همسایگان به والدین این دختر پیشنهاد نام نویسی قربانی را در مدرسه کونگ فو داده بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟