حجم ویدیو: 9.97M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33

حیوانات در کنار انسان ها دارای حقوق زندگی خود هستند که باید این حقوق توسط انسان ها رعایت شود و به خانه و اعضای خانواده آنها آسیب نرسانند. این نوع طرز فکر در ذهن و خاطر اکثر انسان ها وجود دارد و به همین دلیل این دسته از انسان ها هیچ زمان به حیوانات آسیبی وارد نمی کنند و با مشاهده آنها سعی به دوری می کنند تا به آنها استرس وارد نسازند!

اما در مقابل برخی از انسان ها هستند که بدون هیچ دلیل و علت خاصی به حیوانات در هر نقطه جهان برای رسیدن به منافع شخصی خودشان حاضر به صدمه زدن هستند و برای آنها چیز زیادی مهم نیست و به همین دلیل این روزها با خبرهای متعددی از انقراض برخی گونه های حیوانات در اقصی نقاط جهان هستیم که می تواند برای هر یک از خبر ناخوشایندی باشد.

با این وجود وارد نمودن آسیب به حیوانات دلیل خاصی ندارد که این روزها به شدت شاهد این موارد هستیم و تنها زمانیکه ما به حیوانات نزدیک می شویم، آنها برای مراقبت از جان خود و اطرافیانشان شروع به مقابله خواهند نمود که در این مورد نیز علت اصلی انسان ها هستند!

اما روز گذشته ویدیویی جالب و دیدنی از محافظان ساحلی شمال غربی انگلستان در کنار ساحل ویرال در صفحات مجازی منتشر شد که توانست به شدت دیده شود و با واکنش های متعددی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

روز گذشته محافظان ساحلی ساحل ویرال انگلستان گزارشی از گیر افتادن اسبی در گل و خطر جان باختن آن دریافت کردند که فورا برای نجات آن بصورت تیمی حضور یافتند. آنها در ساعت 10:26 دقیقه صبح حضور یافتند که با در اختیار گرفتن شیوه های جالب و دیدنی اقدام به نجات اسب گیر افتاده نمودند.

با این حال آنها موفق به نجات این اسب شدند که در نهایت بعد از نجات به یک دامپزشک برای درمان و بهبودی هر چه بیشتر واگذار شد که امدادرسانی این تیم محافظان با بازدید و واکنش های متعددی روبرو شد و توسط کاربران مورد تشویق قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟