مرگ دلخراشی 3 ملایری در سیلاب این شهر

سرهنگ"داود علی بخشی اظهار داشت:برابر اعلام پاسگاه جوزان شهرستان ملایر فردی ۲۹ ساله اهل یکی از روستا‌های شهرستان که در حال جمع آوری ضایعات در کنار رودخانه بوده و به علت لغزنده و سست بودن کناره رودخانه به داخل سیلاب این رودخانه افتاده و فوت کرده است.

وی افزود: همچنین در سانحه دلخراش دیگری برابر اعلام پاسگاه آورزمان شهرستان، فردی ۲۳ ساله حین عبور از کنار رودخانه به داخل آن افتاد و جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی با اشاره به غرق شدن یک کودک ۱۲ ساله در سیلاب روز‌های اخیر شهرستان که در مجموع ۳ نفر جان خود را از دست دادند، افزود: توصیه‌های انتظامی و پیشگیرانه پلیس برای جلوگیری از وقوع حوداث ناگوار مشابه برای شهروندان و اهالی روستا‌های این شهرستان از طریق فضای مجازی و جراید محلی در ایام جاری شدن سیلاب‌ها با حساسیت بالایی توسط معاونت اجتماعی و پلیس فتای شهرستان اطلاع رسانی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: با مجموعه تصمیمات صورت گرفته از طریق ستاد مدیریت بحران شهرستان و هماهنگی و همکاری‌های منسجم و موثر موجود، امکانات فیزیکی و بازدارنده در مناطق پرخطر به کارگیری شده ولی از همه این اقدامات مهمتر میزان رعایت و احتیاط شهروندان در مواجهه با مناطق پر خطر و سیلاب هاست که می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 468210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟