ماجرای اقدام پلید و سوءاستفاده از وضعیت مردم سیل زده!

حسین پیوند، دادستان عمومی و انقلاب دشت آزادگان بیان داشت: تاکنون هیچ گزارش سرقتی منزل یا احشام از سوی مردم یا نیروی انتظامی اعلام نشده و مردم بدون نگرانی از سرقت اموال خود، شهرها را تخلیه کنند.

وی افزود: دستورات لازم به پلیس‌های تخصصی اعم از پلیس آگاهی و نیروی انتظامی برای حفظ اموال مردم داده شد و دادگستری این شهرستان، دو شعبه کشیک در دادگستری دایر است و همه دستگاه‌های اجرایی، امدادی و انتظامی به وظایف خود عمل کرده‌اند و اگر قصوری در زمینه خدمت‌رسانی به مردم صورت بگیرد، پس از فروکش کردن سیل از سوی این دادستانی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

پیوند عنوان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به افزایش دبی رودخانه‌ها طی روزهای آینده، توصیه اکید بر تخلیه روستاها و شهرهایی است که در معرض خطر سیل قرار دارند و از مردم می‌خواهیم که ضمن ترک مناطق در معرض خطر سیل، اسناد و اموال و اشیای قیمتی خود را به محل امن و اشخاص مورد اطمینان بسپارند.

دادستان عمومی و انقلاب دشت آزادگان ادامه داد: زنان، کودکان و افراد سالخورده هرچه زودتر شهر را ترک کنند و در صورت امکان جوانان برای کمک به نگهداشت و ترمیم سیل بندها بمانند و تاکنون هیچ گونه قطعی آب و برق در دشت آزادگان نداشتیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟