سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از ساری ، گفت: ساعت ۲۲ و ۲۸ دقیقه شب گذشته، درپی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در شهرستان عباس آباد بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ سلمانشهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که براثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو در محور روستایی سلامت سرا با تیر برق حاشیه جاده به وقوع پیوست، خودروی مذکور از مسیر خود منحرف و به خودرویی که در مسیر مقابل در حال حرکت بود برخورد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در این حادثه سرنشین خودروی پژو در دم جان باخت و رانندگان هر دو خودروی حادثه دیده مجروح شده و با کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ تقدیسی با بیان این که علت تامه این حادثه در دست بررسی است، افزود: از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن، سرعت وسبقت غیر مجاز، رانندگی در حالت خواب آلودگی و عدم توجه به جلو است.

وی به رانندگان وسائط نقلیه توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن نمایش فرهنگ اجتماعی خود، ضریب ایمنی را بالا برده تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 467651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟