۲ کشته و یک مجروح حاصل واژگونی سمند

 سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده اظهار داشت: ساعت ۹ و ۴۱ دقیقه صبح امروز در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور ترانزیتی نائین به اردستان و سه راهی اصفهان، مأموران کلانتری مرکز به همراه کارشناسان پلیس راه بلافاصله در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

وی افزود: برابر اعلام مأموران حاضر در صحنه، در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو به علت شدت صدمات وارده در دم جان باخته و راننده نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان بیان داشت: علت وقوع حادثه برابر نظر کارشناس تصادفات پلیس راه اردستان بی احتیاطی از سوی راننده خودرو، به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه اکثر واژگونی‌های محور ترانزیت اردستان به نائین، ناشی از سرعت غیر مجاز، عدم توجه به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی است گفت: چنانچه رانندگان این موارد احتیاطی را رعایت کنند دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نخواهیم بود.

سرهنگ هاشمی زاده بر هوشیار بودن سایر سرنشینان خودرو در هنگام مسافرت با خودروی شخصی تاکید کرد و اظهار داشت: متأسفانه مشاهده می‌شود که همه سرنشینان خودرو در هنگام رانندگی به خواب می‌روند و همین کار آنها باعث سرایت خواب به راننده می‌شود.

وی تاکید کرد: سرنشینان بایستی حواسشان به حرکات و رفتار راننده بوده و در صورت مشاهده خستگی و خواب آلودگی در چشمان وی از او بخواهند که خودرو را در کنار جاده متوقف کرده و پس از استراحتی کوتاه با آرامش و نشاط بیشتر به رانندگی خود ادامه دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟