فرماندار هرسین: ساکنان ۸ روستای سیل زده به خانه‌هایشان برگشتند

امیر شاه آبادی با اشاره به خسارت ۱۶ روستای این شهرستان در سیل اخیر، گفت: از این تعداد هشت روستا در محاصره کامل سیل قرار گرفتند، طوری که راه دسترسی به آنها قطع شده بود.

وی افزود: با فروکش کردن سطح آب و تلاش نیروهای خدمات رسان و امدادگر در حال حاضر راه دسترسی این هشت روستا بازگشایی شده است.

شاه آبادی خاطرنشان کرد: تردد در مسیر این هشت روستا تنها با تراکتور و خودروهای سنگین امکان پذیر است و امکان گرفتار شدن خودروهای سبک در گل و لای مسیر همچنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ارزیابی خسارات سیل در شهرستان در حال انجام است، گفت: امروز نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولین از مناطق سیل زده شهرستان بازدید داشتند و تسریع در رسیدگی به امور سیل زدگان در دستور کار قرار گرفت.

شاه آبادی از بازگشت ساکنان روستاهای سیل زده به خانه‌هایشان خبر داد وافزود: اوضاع تحت کنترل است و کار پاکسازی روستاها از سیلاب توسط نیروهای خدمات رسان و خود ساکنین روستاها در حال انجام است.

وی از تهیه علوفه برای دام‌های روستاهای سیل زده توسط جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: این علوفه در حال توزیع است و سایر دستگاه‌ها نیز پای کار هستند تا هرچه زودتر شرایط این روستاها به وضعیت عادی برگردد و بتوانیم برآورد دقیقی از میزان خسارت داشته باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟