قتل عام فجیع اعضای یک خانواده در خیابان نبرد تهران

 در اکثر پرونده های قتل پایتخت در سال 97 مقتولان با سلاح تیز و برنده به قتل رسیدند، در برخی از این جنایتها نیز قاتلان با استفاده از سلاح گرم مقتول را از پای درآورند.

در پرونده های جنایی سال گذشته، وقوع چند فقره قتل خانوادگی نیز خبرساز شد البته در میان این پرونده های جنایی خبرساز چندین قاتل نیز با رضایت اولیای دم مقتولان از قصاص رهایی پیدا کردند.

در ادامه به سراغ مهمترین پرونده های جنایی در سال گذشته رفتیم و به بازخوانی این پرونده ها می پردازیم.

ساعت سه بعدازظهر 25 مهر 97، مردی 47 ساله با برادرش وارد کلانتری 132 نبرد شد و از جنایت هولناکی سخن به میان آورد.

این مرد در اظهارات اولیه مدعی شد که دو دختر و مادر و پدر همسرش را در منزل شخصی خود در خیابان نبرد جنوبی به قتل رسانده که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 132 نبرد برای بررسی صحت و سقم خبر در محل اعلام شده حاضر شدند و صحت خبر مشخص شد.

تیم جنایی با حضور در محل حادثه با اجساد بی‌جان دو دختر 19 و 17 ساله و زن و مرد 70 و 79 ساله مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند.

تحقیقات اولیه از متهم پرونده نشان داد وی پیش از قتل، مقادیر زیادی داروی خواب‌آور تهیه کرده، داروها را داخل شیرموز ریخته و این نوشیدنی را به دخترها و پدر و مادر همسرش داده بود.

وی در اظهاراتش با بیان اینکه با چهار با همسرش اختلافات شدیدی داشته، درباره جزئیات قتل گفت: حدود ساعت 10 شب 24 مهر به منزل رفتم، همسرم حدود یک هفته قبل خانه را ترک کرده اما پدر و مادرش برای سر زدن به نوه‌ها به خانه من آمده بودند، دو دخترم نیز در خانه بودند.

وی افزود: دخترها و پدر و مادر همسرم شیرموز را خوردند، دخترهایم پس از نوشیدن شیرموز به مشغول مطالعه شده و در نهایت برای استراحت به اتاق‌خوابشان رفتند، پدر و مادر همسرم نیز در اتاق‌پذیرایی مشغول استراحت شده و خودم سرگرم تماشای تلویزیون شدم.

این نحوه قتل دخترهایش را اینگونه شرح داد: با اطمینان از اینکه همگی به خواب رفتند با برداشتن یک کارد آشپزخانه حدوداً چهل سانتی به بالای سر دختر بزرگ خود رفته و برای خفه کردن وی اقدام کردم که به دلیل مقاومت او، با چاقو دخترم را کشتم.

قاتل پس از قتل دختربزرگش به سراغ دختر کوچک‌تر رفته و با نهایت قساوت قلب دختر کوچک را نیز کشته، سپس سراغ پدر و مادر همسرش رفته و آنها را نیز به قتل رسانده بود.

این مرد پس از جنایت چندین ساعت بر سر اجساد دخترانش گریه کرده و در نهایت موضوع را به برادرش اطلاع داده بود.

این قاتل درباره انگیزه‌اش از این جنایت نیز به مأموران گفت: واقعیتش قصد داشتم همسرم را به قتل برسانم اما او به خانه برادرش رفته بود و از آنجایی که با برادرش هم اختلاف داشتم به خانه او نرفتم و در نهایت تصمیم گرفتم دخترانم و پدر و مادر او را به قتل برسانم. چون همیشه فکر می‌کردم پدر و مخصوصاً مادر همسرم باعث اختلاف بیشتر من و همسرم می‌شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 467361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟