طوفان 130 کیلومتری نایین را درنوردید + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، مهدی زارع نژاد رئیس اداره هواشناسی شهرستان نایین گفت: پیرو پیش بینی‌های چند روز قبل و اعلام اخطار برای وضعیت جوی شهرستان نایین در روز دوشنبه ۱۲ فروردین ۹۸، از ساعاتی پیش با وقوع ناپایداری‌ها به صورت بارش باران، وزش باد، طوفان شدید و شرایط بحران جوی در سطح شهرستان روبه رو هستیم.
مهدی زارع نژاد بیان کرد: مسافران و همشهریان گرامی از هرگونه تردد غیر ضروری خودداری کنند، این وضعیت برای گروه‌های حساس شدیدا خطرناک است و حتی الامکان همشهریان از منزل نیز خارج نشوند.
وی تاکید کرد: در این ساعات رکورد وزش باد و طوفان در تاریخ هواشناسی نایین با ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت شکسته شد و این شرایط تا پایان وقت امروز همچنان برقرار و امشب به تدریج از سرعت وزش باد کاسته خواهد شد.
زارع نژاد اظهار کرد: کلیه محور‌های مواصلاتی به شهرستان نایین مسدود میباشد و تردد در این محور‌ها امکان پذیر نیست.
رئیس اداره هواشناسی شهرستان نائین افزود: با توجه به غلظت گردوخاک و سرعت وزش باد و طوفان، متاسفانه گزارش‌هایی از خسارات وارده از قبیل: قطع درخت، قطعی برق و... دریافت کرده ایم که با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راه، مدیریت بحران شهرستان و نهاد‌های دیگر همه نیرو‌ها در حال آماده باش برای کنترل و بهبود شرایط هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟