وقوع ۴ سانحه ترافیکی در شرق استان سمنان

ناصر سلمان پور ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار تصادف شهری و جاده‌ای در شرق استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از مجموع سوانح یک مورد تصادف شهری اتفاق افتاد که تنها مصدوم این حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال یافت.

وی بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مورد حادثه جاده‌ای نیز گزارش‌شده است، اضافه کرد: از مجموع پنج مصدوم این حوادث سه نفر در بیمارستان امام حسین (ع) بستری و دو نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۵۶ مأموریت اورژانسی صورت گرفته است، ابراز داشت: از این تعداد ۴۰ مورد شهری و ۱۶ مورد جاده‌ای را شامل می‌شود که مرکز فوریت‌های پزشکی به همه این موارد امدادرسانی کرده است.

سلمان پور با بیان اینکه ۲۵ نفر به ایستگاه‌های سلامتی مراجعه کردند، تصریح کرد: با توجه به یکنواختی و کویری بودن محورها از رانندگان انتظار می‌رود به منظور جلوگیری از حوادث تلخ و جبران ناپذیر حتماً استراحت کافی داشته و با هوشیاری کامل طی مسیر کنند.

وی بابیان اینکه خوشبختانه حوادث شبانه روز گذشته فوتی در برنداشت، اضافه کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی، از مسافران نوروزی و همشهریان تقاضا می‌شود از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها به طور جد پرهیز کنند و هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟