به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین سنچولی" فرمانده انتظامی هیرمند با اعلام این خبر گفت: ساعت 19:00 شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر مرگ مشکوک در بیمارستان این شهرستان بلافاصله ماموران کلانتری 11برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، پیکر بی جان دختر بچه ای 6 ساله به نام زینب به علت غرق شدگی توسط والدینش به بیمارستان هیرمند منتقل شده است.

سرهنگ سنچولی تصریح کرد: در بررسی تکمیلی مشخص شد این دختربچه خردسال که به همراه خواهرش در اطراف یک نهر آب در محدوده مسجد "الغدیر" شهر هیرمند در نزدیکی منزل شان مشغول بازی بوده با افتادن توپش به داخل نهر برای گرفتن توپ به لبه نهر رفته و به داخل آن سر خورده و غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند خاطر نشان کرد: با تایید مرگ این دختر خردسال توسط نیروهای اورژانس، جسد با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش از خانواده ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب کودکان خود باشند و هیچ گاه آنها را تنها نگذارند و بدانند که یک کودک ممکن است در نهر کم عمق نیز غرق شود بدون اینکه والدین متوجه این موضوع شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 466296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟