تخلیه 2 روستای شهرستان تفت تکذیب شد

در روزهای گذشته با توجه به بارش‌های سنگین باران در مناطق مختلف کشور شاهد بروز سیل‌های بسیار و همچنین اتفاقات ناگوار بودیم.

طی روز گذشته و امروز بارش‌های باران در سطح استان یزد نیز آغاز شده و این بارش‌ها در برخی مناطق ییلاقی یزد سبب روان شدن سیل در این مناطق شده است.

در این راستا کانال‌های تلگرامی اقدام به انتشار مطالب بسیاری در خصوص سیل‌های به راه افتاده کردند، به شکلی که طی این یک و دو روز شاهد سیل اخبار در این شبکه‌های اجتماعی هستیم.

محمد محامدی، فرماندار شهرستان تفت با بیان اینکه طی روز گذشته و امروز شاهد بارش سنگین باران در سطح شهرستان تفت بودیم اظهار داشت: راه روستایی علی آباد، نصر آباد و ده بالا و طزرجان را به علت اینکه مشکلاتی در جهت تردد وجود داشت، مسدود کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اما در این شرایط، قسمت بالایی روستای ده بالا و کسانی که در حاشیه رودخانه این روستا زندگی می‌کنند را دستور تخلیه دادیم تا مشکلی برای ساکنان این مناطق پیش نیاید.

محامدی با اشاره به اینکه ستاد بحران در شهرستان تفت تشکیل و همه دهیاران و بخشداران در طول این دو روز به صورت کامل فعال هستند گفت: به لطف خدا در این حوادثی که در سطح شهرستان بوده، تلفات جانی نداشتیم و خسارت‌های مالی نیز حداقل بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟