به گزارش رکنا، پیمان اسدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان گفت: صبح امروز ۱۸ نفر در یک ویلای اجاره‌ای در روستای گت گسر شهرستان تالش بر اثر احتراق ناقص سوخت بخاری و استنشاق گاز منوکسیدکربن مسموم شدند.

وی با بیان اینکه،۱۶ نفر از این افراد خودشان به مراکز درمانی مراجعه کردند، افزود: ۲ نفر با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان گفت: ۱۰ نفر از این مسمومان در بیمارستان بستری هستند و ۸ نفر مرخص شدند.

پیمان اسدی افزود:دیروز هم یک مرد و زن تبریزی به علت استنشاق گاز منوکسید کربن ناشی از روشن کردن زغال داخل چادر مسافرتی دچار مسموم شدند.

وی با بیان اینکه، این حادثه در بازار ساحلی شهر آستارا رخ داد، افزود: امدادگران اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی حادثه دیدگان را به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان گفت: حال عمومی این ۲ گردشگر تبریزی مساعد گزارش شده است.

پیمان اسدی همچنین از مسمومیت ۴ نفر از اعضای یک خانواده در شهر آستارا بر اثر انتشار گاز منوکسید کربن خبر داد و تصریح کرد : این افراد در داخل خانه خود بر اثر احتراق ناقص سوخت بخاری دچار مسمومیت شدند که با اقدامات درمانی نیرو‌های اورژانس از مرگ نجات یافتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 466155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟