واژگونی دو دستگاه کامیونت در دوشنبه بارانی پایتخت  +  عکس

به گزارش رکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران سرهنگ دوم عباس اوتادی جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: در روز دوشنبه پنجم فروردین‌ماه 1398 متاسفانه شاهد واژگونی دو دستگاه کامیونت در معابر بزرگراهی تهران بودیم. واژگونی اول مربوط به یک دستگاه کامیونت در مسیر غرب به شرق چمران روبروی خیابان یمن که حوالی ساعت 12:20 ظهر رخ داد و واژگونی دوم نیز مربوط به یک دستگاه کامیونت ایسوزو در لاین کندرو محور شرق به غرب آزادراه قبل از خروجی آزادگان که حوالی ساعت 12:40 اتفاق افتاد.

اوتادی در ادامه افزود: خوشبختانه هر دو واژگونی خسارتی بوده و مشکلی برای رانندگان رخ نداده است و در هر دو مورد عوامل پلیس راهور تهران بزرگ با حضور سریع در محل حادثه موفق به جابجایی کامیونت‌ها شدند و از بروز ترافیک در هر دو بزرگراه جلوگیری نمودند.

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان اظهار داشت : حوادث رخ داده امروز ظهر حاکی از اهمیت رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فواصل طولی و عرضی در روزهای بارانی می‌باشد زیرا سطح معابر لغزنده و پرخطر است. هم‌چنین به تمامی شهروندان و مسافران محترم تهران توصیه می‌شود  برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه برای خود و دیگران با دقت و تمرکز بیشتری برانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟