دانشجوی فداکار شیرازی در یک تصادف درگذشت + عکس

به گزارش رکنا، حوزه فعالیت این دانشجوی پرستاری و برگزیده هشتمین آئین تندیس ملی دانشجویان فداکار مشارکت داوطلبانه در سازندگی آبادانی و محرومیت زدایی کشور بوده است.

شرکت در برنامه اهدای عضو و تکمیل فرم عضویت، شناسایی و معرفی خانواده‌های نیازمند به انجمن خیریه دانشگاه، شرکت در اردوهای جهادی (عمرانی، فرهنگی، بهداشتی – درمانی، دندانپزشکی و خیریه آموزشی و …)، خدمت رسانی به ۱۱۵۰ نفر در قالب پایش سلامت و فلورایدتراپی دانش آموزان مناطق محروم از جمله فعالیت‌های این عزیز از دست رفته است.

وی از ابتدای ورود به دانشگاه به گروه جهادی شهید «خضری» پیوست و فعالیت‌های جهادی خود را در مناطق محروم آغاز کرد و در عین حال حضوری فعال در بیش از ۱۰ اردوی جهادی درون شهرستانی و برپایی غرفه‌های متعدد پایش قند خون و فشار خون در محل مصلی نماز جمعه شهرستان داشت. پس از وقوع زلزله در کرمانشاه هم علاوه بر جمع آوری و ارسال کمک در سطح دانشگاه و خارج از آن از طریق همکاری با هلال احمر، همراه با گروه جهادی حرکت المحرومین شهرستان فسا راهی مناطق زلزله زده سرپل ذهاب شد و به مدت ۱۰ روز به فعالیت‌های جهادی و امداد رسانی به آن مردم در بخش تپه ماران پرداخت.

تأسیس کانون فرهنگی گام (گردشگری، اقوام و محیط زیست) در دانشگاه با هدف احترام به طبیعت و آغاز فعالیت‌های محیط زیستی گوشه‌ای دیگر از فعالیت‌های وی در دانشگاه بوده است.

«حسن فارسی» معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، طی پیامی درگذشت این برگزیده هشتمین آئین تندیس ملی دانشجویان فداکار را به خانواده محترمشان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«هوالباقی

"انالله و اناالیه راجعون"

الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی‌ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ

آنها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند. (آیه ۲۰ سوره توبه)

خانواده محترم و دانشجوی فداکار و والامقام؛ مرحوم مغفور جناب آقای مصطفی مجاب

خبر حادثه ناگهانی، اندوهناک و تأسف برانگیز درگذشت این جوان پاکباز موجب تأثر و تالم ما شد.

اینجانب به نوبه خود، و به نمایندگی از تمام اعضای شورای سیاست‌گذاری آئین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، مصیبت درگذشت جوان پرتلاش و متعهد، شادروان مصطفی مجاب را به حضور گرامی‌تان و جامعه دانشجویی تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان برای آن زنده‌یاد، رحمت وافر و برای شما، صبر و شکیبایی خواستارم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 465267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟