عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان در خصوص حادثه رانندگی در اصفهان اظهار کرد: تصادف کامیون با اتوبوس و تاکسی و دو خودروی سواری دیگر صبح امروز ساعت پنج و ۲۶ دقیقه در اصفهان خروجی پایانه صفه اتفاق افتاد و به اورژانس گزارش شد.

وی با تاکید بر اینکه سه آمبولانس نیرو‌های امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل این حادثه رانندگی اعزام شدند، گفت:: این تصادف فوتی نداشت و پنج مرد مجروح این تصادف به وسیله نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ بعد از اقدامات درمانی سرپایی برای تکمیل درمان به بیمارستان‌های الزهرا (س)، آیت‌الله کاشانی و فارابی منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه واژگونی پراید در کیلومتر ۲۵ جاده جندق-معلمان خبر داد و گفت: این حادثه صبح امروز ساعت پنج و ۱۷ دقیقه اتفاق افتاد.

عابدی اضافه کرد: این حادثه فوتی نداشت و یک کد نیرو‌های امدادی اورژانس و یک کد نیرو‌های جمعیت هلال احمر جندق تعداد پنج مصدوم این حادثه را که دو زن ۲۶ و ۲۷ ساله و سه کودک دو تا شش ساله بودند بعد از درمان سرپایی در صحنه تصادف برای درمان کامل به مرکز درمانی جندق منتقل کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 465010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟