واژگونی خودروی نیسان در بزرگراه فتح

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس از اعلام خبر این حادثه از سوی شاهدین به سامانه 125 آتش نشانی تهران درساعت 19:06 دقیقه شب گذشته، بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، نیروهای عملیات ایستگاه 45 به بزرگراه فتح، تقاطع چهارراه ایران خودرو، روانه شدند.

واژگونی خودروی نیسان در بزرگراه فتح

به گفته محمود مقصودی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری تیبا به دلیل نامعلومی پس از برخورد با خودروی نیسان متوقف شد ولی خودروی وانت بار(نیسان) از مسیر اصلی منحرف و در بزرگراه به یک طرف واژگون شد.

وی اضافه کرد: به دنبال این حادثه، راننده خودروی سواری در داخل خودرو گرفتار شد که توسط رهگذران و شاهدین از این وسیله نقلیه بیرون آورده شد.

واژگونی خودروی نیسان در بزرگراه فتح

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن کردن محل و نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در بزرگراه، مشغول عملیات شده و با رعایت موارد ایمنی، راننده خودروتیبا را که از ناحیه ی دست و پا دچار مصدومیت شده بود، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

وی با اشاره به این که علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، افزود: خودروی واژگون شده توسط نیروهای عملیاتی به حالت اول بازگردانده و سپس به حاشیه ی امن بزرگراه منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 463579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟