حجم ویدیو: 1.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

مرد سالخورده چینی که قصد داشت با تمارض به تصادف با یک خودرو، از راننده آن غرامت دریافت کند، نمی‌دانست که تمام حرکاتش توسط دوربین مدار بسته در حال ضبط است. این ویدئو تمارض عجیب این مرد سالخورده را در یکی از خیابان‌های شهر "دالیان" واقع در استان لیائونینگ چین را به تصویر می‌کشد.
این ویدئو مرد سالخورده را در حالی که در داخل خیابان در حال قدم زدن و نزدیک شدن به یک خودروی سفید رنگ پارک شده در کنار خیابان است نشان می‌دهد. در حالی که راننده زن به علت مکالمه با تلفن همراه در کنار خیابان توقف کرده بود، این مرد سالخورده مستقیماً به سمت خودروی او حرکت کرد و ناگهان خود را به کاپوت جلوی خودرو کوبید.
زن جوان با دیدن این صحنه عجیب بلافاصله به مکالمه خود پایان داد و با پیاده شدن از خودرو علت اقدام عجیب این مرد سالخورده را از او جویا شد، اما این مرد از بلند شدن از مقابل خودرو خودداری کرد. سرانجام هنگامی که این زن با پلیس تماس گرفت، این مرد از مقابل ماشین بلند شد و پا به فرار گذاشت.
انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این مرد سالخورده یکی از بهترین بازیگران مرد چین به شمار می رود. او باید رشته بازیگری در سینما و تلویزیون را دنبال می‌کرد.»
گفتنی است؛ این مرد سالخورده در حالی اقدام به این نمایش عجیب در خیابان کرد که این عمل از سوی برخی از افراد در این کشور برای بدست آوردن پول از رانندگان انجام می‌شود. در حالی که برخی از این افراد با ترساندن رانندگان آن‌ها را به پرداخت پول می‌کنند برخی دیگر نیز با هوشیاری رانندگان یا ضبط صحنه‌ها توسط دوربین‌های مداربسته به دام پلیس می‌افتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 463060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟