واژگونی خودروی سواری در بزرگراه محلاتی

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس از اطلاع رسانی این حادثه از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125، ساعت 9:38 روز گذشته ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 3 و گروه امداد و نجات 9 را به محل حادثه در بزرگراه شهید محلاتی به سمت شرق، در تقاطع بزرگراه امام علی (علیه السلام) اعزام کرد.

واژگونی خودروی سواری در بزرگراه محلاتی

امیرحسین جانعلیان فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری 206 در مسیر غرب به شرق بزرگراه محلاتی در حال حرکت بود که به دلیل عدم توجه به جلو، موجب واژگونی خودرو و محبوس شدن راننده خانم 53 ساله شد.

واژگونی خودروی سواری در بزرگراه محلاتی

وی با اعلام این که راننده پیش از رسیدن نیروهای امدادی با کمک مردم از داخل خودرو بیرون آمده بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل حادثه به یاری مصدوم شتافتند و کمک های اولیه را انجام دادند و پس از رسیدن عوامل اورژانس وی را به تیم پزشکی سپردند.

این فرمانده آتش نشانی با توجه به وضعیت جسمی مصدوم خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه پس از انجام معاینات دقیق پزشکی، مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟