عکس هایی از تصادف عجیب در بزرگراه شلوغ تهران / حسرت راننده ماشینی که پوکید + جزییات

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 14:07 دقیقه روز گذشته به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران و اعلام وقوع این حادثه رانندگی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 76 را به محل حادثه در بزرگراه شهید فهمیده، نرسیده به پل ایران خودرو اعزام کرد.

تصادف شدید خودرو سواری با موانع بتونی بزرگراه

به گفته مجید سالاروند فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ یک دستگاه خودروسواری پژو 206 در حین حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه فهمیده به شدت با بلوک های سیمانی وسط بزرگراه برخورد کرده و بر روی سقف واژگون شد.

تصادف شدید خودرو سواری با موانع بتونی بزرگراه

وی افزود: بر اثر این حادثه، راننده این خودرو که مردی 55 ساله بود، مجروح و در داخل اتاقک خودرو گرفتار شد که با کمک رهگذران از داخل این وسیله نقلیه بیرون آورده شد.

تصادف شدید خودرو سواری با موانع بتونی بزرگراه

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل حادثه، اقدام به قطع جریان برق خودرو کردند و راننده مصدوم را برای انتقال به مرکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس دادند.

سالاروند تاکید کرد: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود به سرعت پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه تصادف، خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند.

وی در مورد علت وقوع این حادثه رانندگی ابراز داشت: در حال حاضر علت بروز این تصادف از سوی پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟