10 تن علوفه در جاده ورامین در آتش سوخت

به گزارش گروه حوادث رکنا، وقوع این حادثه توسط شاهدان ساعت 11:19 دقیقه صبح روز گذشته به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 86 به همراه یک دستگاه تانکر آب با ظرفیت 14 هزار لیتر را به محل حادثه واقع در جاده ورامین، شرق به غرب کمربندی دوم روانه کرد.

10 تن علوفه در جاده ورامین در آتش سوخت

فرهاد مؤیدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این آتش سوزی گفت: مقدار زیادی علوفه دامی درفضایی به وسعت 200 متر مربع و با حجم تقریبی 10 تن در قسمتی از یک زمین کشاورزی بر روی هم دپو شده بود که به طور ناگهانی و به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شد، به گونه ای که دود ناشی از این آتش سوزی از فاصله ای دور قابل مشاهده بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر شده و با استفاده از چندین رشته لوله آبده آتش نشانی از جهات مختلف به مقابله با شعله های آتش پرداخته و توانستند شعله های آتش در حال گسترش را مهار کنند.

10 تن علوفه در جاده ورامین در آتش سوخت

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد علوفه، آتش نشانان برای مهار کامل آتش در میان علوفه ها، از یک دستگاه لودر نیز برای جابجایی علوفه ها استفاده کردند که سرانجام نیروهای عملیات توانستند پس از حدود 2 ساعت تلاش بی وقفه، شعله های آتش را به کنترل خود درآورده و خاموش کنند.

فرهاد مؤیدی در مورد علت بروز این آتش سوزی و نیز خسارات وارده ابراز داشت: پس از خاموش شدن کامل این آتش سوزی، کارشناسان آتش نشانی منطقه به بررسی علل بروز این آتش سوزی و همچنین برآورد خسارات مالی مشغول شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟