آتش سوزی خودروهای سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی حادثه آفرید

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی تماس های متعدد ساکنین و همسایگان ساختمان مسکونی با سامانه ی ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته زنگ ایستگاه ۲۱ را به صدا درآورد و آتش نشانان را با توجه به اطلاعات دریافتی از تماس ها به همراه تشک و تیم نجات ۲ و نردبان هیدرولیکی عازم شهرک کیانشهر، خیابان سیامک، بن بست دهم کرد.

آتش سوزی خودروهای سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی حادثه آفرید

مصطفی اسدزاده افسر آماده ی منطقه ی ۸ عملیات در این باره گفت: در هنگام رسیدن به محل حادثه معلوم شد بروز آتش سوزی در یک دستگاه خودروی سواری پراید و سرایت شعله های آن به دو دستگاه خودروی و دو دستگاه موتورسیکلت دیگر، دود غلیظی به راه انداخته بود.

آتش سوزی خودروهای سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی حادثه آفرید

وی افزود: بر اثر این حادثه راه خروج از راه پله ها مسدود شده بود که آتش نشانان با توجه به گرفتار شدن ساکنین در واحدهای مسکونی، بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان به چند گروه تقسیم و همزمان با کشیدن لوله ی آبدهی برای خاموش کردن آتش وارد محل شدند.

آتش سوزی خودروهای سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی حادثه آفرید

افسر آماده منطقه 8 عملیات تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از شعله زنی و سرایت آتش به دیگر خودروهای پارک شده، با استفاده از نردبان دستی توانستند ۱۲ نفر را از پنجره ی رو به کوچه ی طبقه ی اول از واحد، خارج و بقیه افراد نیز پس از ایمن سازی راه پله ها از ساختمان خارج شدند.

وی با اشاره به جلوگیری از سرایت و گسترش بیشتر شعله های آتش افزود: نیروهای عملیات با استفاده از فن بنزینی به تخلیه ی دود از داخل ساختمان پرداختند.

اسدزاده خاطرنشان کرد: در این آتش سوزی ۵ زن و ۲ مرد دچار دود گرفتگی شده بودند که بلافاصله پس از حضور عوامل اورژانس برای مداوا تحویل تیم پزشکی شدند و نیروهای عملیات پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل به عوامل انتظامی و ارائه تذکرات لازم ایمنی به ساکنان، عملیات خود را پایان دادند.

علت این حادثه را کارشناس منطقه در دستور کار خود قرار داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟