آتش سوزی شدید عکاسی شهران+ تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 23:20 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر مشاهده خروج شعله و دود از یک آتلیه عکاسی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 74 و 27 را به همراه گروه نجات 19 به فلکه اول شهران، پائین تر از خیابان جهاد اعزام نمود.

عکاسی در آتش سوخت

حسین زارع تیموری افسر آماده منطقه یک عملیات در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان 3 طبقه 6 واحدی یک آتلیه عکاسی در طبقه دوم ساختمان، از قسمت نمای بیرونی ساختمان کاملا شعله ور می باشد و شعله های آتش هر لحظه از طریق نما در حال گسترش و سرایت به طبقه بالاتر است.

عکاسی در آتش سوخت

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله، پس از بازدید و بررسی اولیه و تجهیز خود به دستگاه تنفسی و قطع جریان برق و گاز ساختمان به دو تیم حریق و نجات تقسیم شدند که تیم اول پس از کشیدن یک رشته لوله آبدهی شعله های آتش را از بیرون ساختمان خاموش کرد و از سرایت شعله های آتش به طبقه بالاتر جلوگیری کردند.

عکاسی در آتش سوخت

افسر آماده منطقه یک عملیات تصریح کرد: تیم نجات نیز همزمان با استفاده از ابزار های برش موجود، اقدام به برش کرکره ی برقی درب ورودی عکاسی نمودند و با رسیدن نیروهای کمکی، تیم دیگری با کشیدن لوله های آبدهی در طبقات و راه پله ساختمان شعله های سرگردان در داخل عکاسی را مهار کردند.

گفتنی است: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل آتش سوزی و تخلیه دود، با استفاده از فن فشار مثبت(دمنده هوا) از داخل آتلیه عکاسی و تحویل محل به عوامل انتظامی، به ماموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟