آتش سوزی تعمیرگاه خودرو در بلوار تیموری

به گزارش گروه حوادث رکنا، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 6:45 صبح امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 8 و 112 را به محل حادثه در بلوار تیموری، نرسیده به میدان تیموری، بعداز مترو دانشگاه شریف اعزام کرد.

محسن مجیدی رئیس ایستگاه 8 آتش نشانی در این باره گفت: در هنگام رسیدن به محل حادثه از یک تعمیرگاه خودرو، دود و شعله فراوانی به بیرون زبانه می کشید.

 آتش سوزی تعمیرگاه خودرو در بلوار تیموری

وی افزود: این تعمیرگاه به مساحت تقریبی 60 متر مربع و در بالای یک ساختمان سه طبقه مسکونی وجود داشت.

وی ادامه داد: با توجه به دود و حرارت حاصل از سوختن سه خودرو در داخل این تعمیرگاه، یک تیم جهت ارزیابی و خارج کردن محبوسین داخل ساختمان و تیم دیگر آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات فردی کامل و دستگاه های تنفسی، وارد محل آتش سوزی شدند.

 آتش سوزی تعمیرگاه خودرو در بلوار تیموری

وی افزود: پس از بررسی های بیشتر مشخص شد که دو کارگر مغازه در حال استراحت بودند که با اطلاع از بروز آتش سوزی، کرکره های داغ این تعمیرگاه را باز کرده و قبل از رسیدن آتش نشانان از محل خارج شده بودند.

رئیس ایستگاه 8 خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات هر دو کارگر را که دچار ترس و دودگرفتگی شده بودند تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی افزود: آتش نشانان نیز بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع سیستم برق و گاز این تعمیرگاه، آتش سوزی را مهار و خاموش و از سرایت شعله های آتش به اطراف جلوگیری کردند.

گفتنی است؛ علت برز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟