شعله های آتش کانکس نگهبانی را سوزاند

به گزارش گروه حوادث رکنا، وقوع این حادثه ساعت 03:56 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که باهماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 44 و 109 این سازمان را به بزرگراه فتح به سمت تهران، بعد از پل کفش ملی حرکت کردند.

به گفته ناصر نظری معاد رئیس ایستگاه 44 آتش نشانی، هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، شعله های سرکش آتش از داخل یک دستگاه اتاقک(کانکس) نگهبانی به وسعت حدودا 30 متر مربع که در محوطه باز یک گاراژ قرار داشت، به آسمان زبانه می کشید.

شعله های آتش کانکس نگهبانی را سوزاند

وی با اعلام این که نگهبان گاراژ قبل از رسیدن نیرو های آتش نشانی از داخل کانکس خارج شده بود، اضافه کرد: وجود مقداری لوازم و وسایل در داخل اتاقک نگهبانی به شعله ور شدن بیشتر این اتاقک کمک می کرد و هر لحظه نیز احتمال سرایت آن به کانکس های دیگر وجود داشت.

شعله های آتش کانکس نگهبانی را سوزاند

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق محل حادثه، با استفاده ازدو رشته لوله آبرسانی، مهار آتش سوزی را آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن، این آتش سوزی را مهار و خاموش کردند و همچنین از سرایت آن به دیگر کانکس ها ممانعت به عمل آوردند.

شعله های آتش کانکس نگهبانی را سوزاند

وی علت بروز این آتش سوزی را توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی ذکر کرد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به نگهبان گاراژ و دیگر افراد حاضر در محل، آسیب جانی نرسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟