زندگی عجیب زن میانسال با یک روح +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن جوانی در بریتانیا مدعی است سالهای طولانی است که یک روح همنشین او در خانه شده و اجازه نمی دهد مردان به راحتی به او نزدیک شوند.

این زن مدعی شده که روحی که در خانه حضور دارد به او علاقه مند است و برای همین به مردانی که به او نزدیک شوند اذیت و آزار میرساند.

ماجرا ازین قرار است که این زن بریتانیایی ادعا می کند که در خانه اش یک روح حضور داشته و با او زندگی مسالمت آمیزی دارد.همچنین او 14 سال است که در این خانه زندگی می کند و می گوید هر مهمانی به خانه وارد می شود تحت نظر روح قرار می گیرد.

این بانوی میانسال می گوید روح در خانه با مردها دشمن است و به همین علت دو پسرش از خانه رفته اند. او به روح لقب (دشمن مردها) داده چرا که خاطر او نامزدش هم مجبور به ترک تریسی شد.

کمی قبل طی مصاحبه ای از تریسی نور براقی توسط دوربین ها شکار شده بود که به نوعی ادعاهای او را تایید کرد. منشا نور که در تصویر منتشر شده مشاهده می کنید نا معلوم است.

تریسی می گوید: هرگاه احساس بدی به من دست می دهد او به کنارم آماده و به نوعی مرا تسلی می دهد. انسان ها شاید فکر کنند من دیوانه ام اما من در این خانه زندگی می کنم و به خاطر این بلایی سرم نمی آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟