تعویض مرگبار لاستیک در جاده ندوشن یزد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ «مسعود قانعی» با بیان این که جاده ندوشن از جمله نقاط حادثه‌خیز استان است، ‌اظهار کرد:‌ این تصادف بین دو تریلر و یک خودروی سواری پراید رخ داده است.

وی، علت این حادثه را پنچر شدن یکی از چرخ های تریلر عنوان کرد و افزود: متأسفانه راننده تریلر پس از تعویض چرخ وسیله نقلیه خود، با خارج نکردن زاپاس از جاده زمینه انحراف خودروی سواری را فراهم و منجر به مرگ راننده پراید می‌شود.

رییس پلیس راه استان یزد با بیان این که توجه نکردن سرنشین پراید به جلو باعث برخورد خودروی وی شده‌ است، گفت: این سواری در اثر برخورد با مانع از مسیر خود منحرف و با تریلر دیگری که در کنار راه پارک شده بود برخورد می‌کند.

سرهنگ قانعی با اشاره به این که راننده پراید در اثر برخورد با تریلر دوم که در کنار جاده پارک شده بود جان خود را از دست می‌دهد، تصریح کرد: در صورتی که رانندگان با تمرکز کامل وسایل نقلیه خود را هدایت کنند هیچگاه شاهد چنین حوادث تلخی نخواهیم بود.

احمد دهقان، رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی یزد نیز در ادامه آسیب به گردن و جمجمه را علت فوت راننده جوان پراید دانست و بیان کرد: راننده 20 ساله خودروی پراید قبل از رسیدن تیم اورژانس به محل حادثه فوت کرده است.

این مسئول، کم عرض بودن جاده ندوشن را یکی از دلایل مهم وقوع چنین حوادثی، عنوان و خاطرنشان کرد: در این مسیر به دلیل وجود معادن زیاد و حضور وسایل نقلیه سنگین همواره شاهد اتفاق افتادن حوادث دلخراشی هستیم که امیدواریم مسئولین مربوطه در این زمینه اقدامی انجام دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟