به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مؤمنی درباره این حادثه گفت: ساعت ۵:۱۰ دقیقه بامداد امروز بیست و نهم بهمن ماه یک دستگاه سواری پراید مسیر شمال به جنوب خیابان حافظ در حال حرکت بود که با یک دستگاه کامیونت حمل زباله در مسیر شرق به غرب خیابان کریمخان برخورد کرده و باعث واژگونی کامیونت می‌شود.

وی با بیان اینکه با اعلام این تصادف نیروهای راهنمایی رانندگی، اورژانس و… به محل حادثه واقع در خیابان کریم خان تقاطع حافظ اعزام شدند، گفت: راننده کامیونت مردی حدوداً ۵۵ ساله بود که عوامل اورژانس پس از بررسی وضعیت جسمی وی اعلام کردند که این فرد به علت جراحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست دادده است. همچنین راننده سواری نیز به علت شدت ضربه، مصدوم و برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در ادامه به رانندگان توصیه کرد که در ساعات خلوت معابر با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در صورت بروز هر خطری بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند، همچنین سرنشینان وسیله نقلیه هم کمربند ایمنی خود را بسته نگه داشته و در حین رانندگی به علائم و چراغ راهنمایی در تقاطع‌ها توجه لازم را داشته باشد تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟