حجم ویدیو: 12.04M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56

راهب بودایی که در حال اجرای مراسم تطهیر یک معبد در تایوان بود تنها پس از بی حال شدن به این مراسم عجیب پایان داد. این راهب در حالی که به دور خود می چرخید و همزمان در حال پاشیدن آب مقدس بود ناگهان دچار بی حالی شد. او در حالی دچار بی حالی شد که حدود 152 بار به دور خود چرخیده بود.
در ویدئویی که این راهب در صفحه فیسبوک خود منتشر شده است این راهب را در حالی که بر روی یک فرش قرمز به دور خود می چرخد نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود راهب " هئوین" همزمان با چرخیدن به دور خود، آب مقدس را که در بطری های ریخته شده است به اطراف می پاشد. چند نفر از حاضران که در اطراف او دیده می شوند پس از اتمام آب هر بطری، یک بطری دیگر به او که دائما در حال چرخیدن است می دهند.
در تمام زمان این ویدئو که حدود 4 دقیقه بود هئوین بدون وقفه در حال چرخیدن به دور خود بود. سرانجام در حالی که او حدود 152 بار به دور خود چرخیده بود دچار بی حالی شد و ایستاد. لحظاتی بعد او به دلیل انجام این حرکات عجیب دچار استفراغ شد و سرانجام مجبور شد به این مراسم پایان دهد.
هئوین که ظاهرا از استفراغ کردن خود بر روی فرش قرمز معبد شرم زده نبود این ویدئو را به همراه چند پیام صلح و آرامش در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. این در حالی بود که این مراسم عجیب تطهیر معبد که سرانجام با استفراغ این راهب به پایان رسید موجب حیرت کاربران در شبکه های اجتماعی شد.
گفتنی است؛ این اتفاق در معبدی در مرکز منطقه " نانتوئو" تایوان رخ داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟