عکس های جسد مرد تهرانی در صحنه وحشتناک تصادف بزرگراه امام علی (ع) + جزییات

به گزارش گروه حوادث رکنا، وقوع این حادثه را شهروندانی که ساعت 23:45 نیمه شب گذشته از مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع)، نرسیده به حسین آباد، در حال گذر بودند به سامانه 125 اطلاع رسانی کردند و آتش‌نشانان ایستگاه 75 و گروه امداد و نجات 12 بلافاصله راهی محل حادثه شدند.

برخورد مرگبار خودروی سواری با کامیون

برخورد مرگبار خودروی سواری با کامیون

مهدی قائمی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو کاپرا با دوسرنشین خود در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) درحال حرکت بود به علت نامعلوم با یک دستگاه کامیون به شدت برخورد کرده و موجب مصدومیت دو سرنشین خودروی سواری شده بود.

برخورد مرگبار خودروی سواری با کامیون

وی افزود: آتش‌نشانان همزمان با اجرای عملیات ایمن‌سازی و بکار گیری تجهیزات نجات، موفق شدند پس از برش دادن سقف خودرو، درب خودروی سواری را که به دلیل شدت برخورد باز نمی‌شد بازکرده و دو سرنشین آن را که که به شدت آسیب دیده بودند با رعایت اصول ایمنی از خودرو بیرون آورده و برای مداوا به امدادگران اورژانس سپردند.

برخورد مرگبار خودروی سواری با کامیون

فرمانده آتش نشانان تصریح کرد: عوامل اورژانس با انجام معاینات اولیه بر روی هر دو مصدوم، مرگ سرنشین 26 ساله را تائید کردند.

برخورد مرگبار خودروی سواری با کامیون

این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: راننده مرد 25 ساله این خودرو از قسمت سر و گردن آسیب دیده بود که توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟