خانم بازیگر نوعروس از یک جواهرفروشی در تهران شکایت کرد + فیلم
حجم ویدیو: 3.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

 الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش از جعلی بودن و سوء استفاده تبلیغاتی یک جواهر فروشی از او و همسرش خبر داد.

به گزارش خبرنگار رکنا، یک صفحه اینستاگرام که مربوط به یک جواهر فروشی بوده است در تبلیغاتش از الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون سوء استفاده کرد و نوشت:پیج اصلی الهام را فالو کنید و دایرکت بدهید تا در قرعه کشی 100 سکه تمام بهار و 200 سکه نیم بهار شرکت داده شوید. همچنین برای فالوورهای عزیز تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته شده حتما فالو کنید پیج شون رو و کلی جایزه ببرید.

از این رو الهام حمیدی نسبت به این پست جعلی واکنش نشان داد و نوشت: سلام به همه دوستان و عزیزانم، این کلیپ را دیشب تو فضاى مجازى دیدم، این فیلم توسط صاحب این جواهر فروشى گرفته شده که مخفیانه و بدون اجازه این کار را انجام دادند و من متاسفم براى چنین آدم هایى که به هر قیمتی به حریم شخصی و خصوصی دیگران به راحتی وارد می شوند و این خودش بزرگترین خیانت محسوب می شود. من از ایشان بابت این کار غیر حرفه ای در دادسرا شکایت کردم و پیگیر مراحل قانونی هستم. با این پست خواستم جعلی بودن این تبلیغات و سوء استفاده این جواهر فروشی را به اطلاع شما برسانم.

همان طور که گفته شد این بازیگر سینما و تلویزیون از این جواهر فروشی شکایت کرده و پیگیر این کار غیر اخلاقی این جواهر فروشی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 458360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدیه شایگان
آیا این خبر مفید بود؟