به گزارش گروه حوادث رکنا، مسئول اورژانس منطقه علامرودشت امروز  اظهار کرد: پس از اعلام گزارش واژگونی خودرو پژو پارس در محور علامرودشت - لامرد، نیروهای امدادی اورژانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، راننده نوجوان ۱۷ ساله خودروی پژو پارس به علت شدت جراحات وارده با وجود تلاش کارشناسان اورژانس ۱۱۵، جان خود را از دست داد.

مسئول اورژانس علامرودشت، از رانندگان خواست بدلیل پیچ‌های خطرناک و تردد زیاد این محور، با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا سفر ایمن و بی خطری داشته باشند.

محمد جاسم محمدی سرپرست اورژانس ۱۱۵ شهرستان داراب نیز امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه ایسوزو در ۱۰۵ کیلومتری داراب به بندر عباس منطقه فرگ ۸ نفر زخمی شدند.

وی تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه، به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل شدند.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ شهرستان داراب اضافه کرد: برای امدادرسانی به مجروحان این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس از پایگاه فرگ، رستاق و جنت شهر به محل حادثه اعزام شد.

محمدی، به مسافران توصیه کرد به علت ترافیک جاده‌ها در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی به هیچ عنوان رانندگی نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 457662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟