حجم ویدیو: 2.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

سهل‌انگاری والدین چینی که وسایل آتش‌بازی را در اختیار دو دختر کم سن و سال خود قرار داده بودند، حادثه‌ساز شد. این دو دختر که اقدام به قرار دادن وسایل آتش‌بازی بر روی دریچه فاضلاب شهری کرده بودند شدیداً دچار آسیب شدند.
ویدئویی که توسط دوربین تلفن همراه تهیه شده و در شبکه‌های اجتماعی چین تبدیل به ویدئویی پربازدید شده است، این دو دختر کم سن و سال را در حالی که شدیداً دچار آسیب شده‌اندً نشان می‌دهد. در این ویدئو یکی از این دو دختر که ژاکت قرمز رنگ بر تن دارد در حالی که انگشت کوچک دست راستش شدیداً مجروح شده، دیده می‌شود. دختر دیگر نیز که نیمه بیهوش است و روی زمین افتاده دیده می‌شود.
بنا بر گزارش رسانه‌های محلی چین این حادثه پس از آن رخ داد که این دو دختر تلاش کردند تا وسایل آتش‌بازی را روی دریچه فاضلاب شهری قرار دهند. بنا بر این گزارش هر دو دختر در این حادثه از خطر مرگ گریختند و خطر جدی جان آن‌ها را تهدید نمی‌کند. محل وقوع حادثه شهر «ووژونگ» چین بود.
این حادثه بعد از ظهر روز دوشنبه و پس از آن رخ داد که وقوع یک حادثه مشابه در یکی دیگر از شهر‌های چین خبرساز شده بود. عمل خطرناک یک کودک چینی که اقدام به قرار دادن وسایل آتش‌بازی بر روی دریچه فاضلاب شهری کرده بود، این حادثه وحشتناک را رقم زد.
در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده و منتشر شده بود، نشان می‌داد این کودک که در حال قدم زدن در کوچه بود پس از رسیدن به یک مخزن فاضلاب شهری توقف کرده و یکی از وسایل آتش‌بازی را در مقابل درب مخزن فاضلاب قرار داد.
لحظاتی بعد ناگهان مخزن فاضلاب منفجر شد و صحنه‌ای وحشتناک را رقم می‌زند. این کودک که از صدای انفجار مخزن فاضلاب دچار وحشت شده بود، در حالی که فریاد می‌زد پا به فرار گذاشت. او از این حادثه با خوش شانسی جان سالم به‌در برد و دچار جراحت نشد. این حادثه چهارشنبه شب و در یکی از خیابان‌های شهر «چیفنگ» استان مونگولیان چین رخ داده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 457488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟