گیر کردن دست کارگر تهرانی در میان غلطک + تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، وقوع این حادثه ساعت 15:09 دقیقه روز گذشته توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله گروه امداد و نجات یک به محل حادثه در خیابان ولی عصر(عج)، بعد از میدان منیریه، کوچه راتق اعزام شدند.

علیرضا جبارزاده معاون عملیات منطقه 5 آتش نشانی، در این خصوص گفت: کارگر 30 ساله ای برای آزمایش خاک جهت تخریب و نوسازی مشغول حفر چاه در حیاط یک ساختمان قدیمی بود که ناگهان بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی دست چپ وی در میان غلطک این دستگاه گیر کرد و به سختی دچار آسیب دیدگی شد.

آسیب دیدگی دست کارگر ساختمانی در دستگاه صنعتی حفر چاه

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات امداد و نجات، قسمتی از بدنه دستگاه حفرچاه را جدا کرده و سپس با استفاده از چرخ دنده ها و گشتاورهای این دستگاه تخصصی، کارگر مصدوم را در حالی که دستش به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود، رها کرده و نجات دادند و سپس اورا جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

آسیب دیدگی دست کارگر ساختمانی در دستگاه صنعتی حفر چاه

شایان ذکر است کارشناسان سازمان آتش نشانی همواره به کارگران و کسانی که با دستگاههای صنعتی پیچیده سر و کار دارند توصیه می کنند هنگام کار با این وسایل و تجهیزات تخصصی، جانب احتیاط را رعایت کرده و هنگام سرویس و روغنکاری، دستگاه را کاملا خاموش کرده و لنتهای ترمز دستگاه را بررسی و فعال نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 457316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟