12 کشته و مجروح در اثر برخورد مینی بوس حامل دانش آموزان با تریلی در محور امیدیه- ماهشهر

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گفت: برخورد یک دستگاه مینی بوس با تریلی در محور امیدیه - ماهشهر 12کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

رضا رفیعی اظهار کرد: دقایقی پس از ظهر امروز، چهار شنبه ۱۷ بهمن ماه، بر اثر تصادف یک دستگاه مینی بوس و تریلی در محور امیدیه - ماهشهر 10 نفر مصدوم و ۲ تن کشته شدند.

وی افزود: ۳ تن از مصدومین به نام های اسما عثمانی ۱۵ ساله، محمد رضا عثمانی ۱۷ ساله و یونس عثمانی ۱۴ ساله با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضا امیدیه منتقل شدند.

رضا رفیعی خاطرنشان کرد: ۲ مصدوم دیگر با آمبولانس هلال احمربه بیمارستان نفت و ۴ مصدوم دیگر با وسیله شخصی به بیمارستان امام رضا امیدیه منتقل شدند.

وی افزود: متاسفانه ۲ تن از دانش آموزان به نام های لیلا عثمانی ۱۴ ساله و عباس عثمانی ۱۲ ساله سر صحنه در اثر شدت جراحات جان باختند.

سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان گفت: دانش آموزان، ساکن روستاهای اطراف امیدیه بوده اند که مینی بوس حامل آنها به تریلی که کنار جاده پارک بوده و راننده اش مشغول نماز خواندن بوده است از پهلو بر خورد کرده و متاسفانه موجب جان باختن ۲ تن از دانش آموزان شده است.

وی ادامه داد: دوتن دیگر به علت وخامت حال عمومی به بیمارستان اهواز منتقل شده اند، بقیه مصدومین در بیمارستان امام رضا امیدیه به سر می برند.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول بررسی علل این حادثه هستیم.

مجتبی خالدی درباره آخرین جزییات حادثه تصادف بین مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان و تریلی گفت: این حادثه در محور امیدیه به ماهشهر اتفاق افتاد و در مجموع ۱۲ نفر نیز در این حادثه کشته و زخمی‌ شده‌اند.

وی ادامه داد: اسامی ۲ نفر از سرنشینان این حادثه که در صحنه جان خود را از دست داده‌اند عبارتند از لیلا و عباس عثمانی که ۱۲ و ۱۳ سال داشتند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در این حادثه ۱۰ نفر نیز مصدوم شده‌اند، تصریح کرد: اسامی مصدومان این حادثه عبارتند از محمدرضا ۱۵ساله .یونس ۱۳ساله. اسما ۱۵ساله . معصومه ۱۷ساله. فاطمه ۷ساله. کلثوم ۱۵ساله.رسول ۸ ساله. امید ۱۴ساله. (نام خانوادگی همگی عثمانی) - فاطمه غبیشاوی ۱۳ساله و همچنین خانم عثمانی ۳۲ ساله که فقط دچار ضعف و بی‌حالی شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 457171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟