حجم ویدیو: 6.08M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

یکی از اشتباهات بزرگ برخی والدین قرار دادن وسائل خطرناک در اختیار کودکان برای سرگرم کردن آنها است. تصور والدین این است که با چنین اقداماتی سرگرمی و تفریح کودکان خود را فراهم می کنند اما این تصوری نادرست است و آنها به راحتی کودکان خود را در موقعیت‌های بسیار خطرناک که گاهی ممکن است به از دست دادن جان آنها تمام شود قرار می دهند.
مانند اشتباه خطرناک والدین چینی که وسائل آتش بازی را در اختیار کودک قرار داده بودند و این اشتباه خطرناک ممکن بود جان این کودک را در معرض خطر مرگ قرار دهد.
ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است، نشان می دهد که این کودک در حالی که در دو دست خود وسایل آتش بازی دارد، در حال قدم زدن در کوچه است. این کودک پس از رسیدن به یک مخزن فاضلاب شهری توقف کرده و یکی از وسایل آتش بازی را در مقابل درب مخزن فاضلاب قرار می دهد.
لحظاتی بعد ناگهان مخزن فاضلاب منفجر می‌شود و صحنه‌ای وحشتناک را رقم می زند. این کودک که از صدای انفجار مخزن فاضلاب دچار وحشت شده بود، در حالی که فریاد می زد پا به فرار گذاشت. او از این حادثه با خوش شانسی جان سالم بدر برد و دچار جراحت نشد.
گفتنی است؛ این حادثه چهارشنبه شب و در یکی از خیابان های شهر «چیفنگ» استان مونگولیان چین رخ داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟