برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری 2 مجروح بر جای گذاشت + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، در ساعت 24 نیمه شب گذشته ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران با به صدا در آوردن زنگ اعلام حادثه ایستگاه 35 بلافاصله آتش نشانان و گروه امداد و نجات این ایستگاه را به محل حادثه واقع در خانی آباد، پل شقایق، نرسیده به میدان تره بار مرکزی اعزام کرد.

افراسیاب خیردست فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص اظهار داشت: بر اثر برخورد شدید موتور سیکلت با خودرو سواری پژو 206 هردو راکب موتور سیکلت که دو مرد 25 و 44 ساله بودند، از ناحیه دست، سر و صورت دچار مصدومیت شدند.

برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری دو مجروح بر جای گذاشت

وی افزود: شدت برخورد به قدری بود که موتورسیکلت دو نیمه شد وبه قسمت جلوی خودرو نیز خساراتی ببارآمد.

برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری دو مجروح بر جای گذاشت

وی با اعلام نشت شدید بنزین از موتورسیکلت و احتمال بروز آتش سوزی در آن، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و انتقال خودرو و موتور سیکلت به حاشیه امن خیابان، مصدومین را به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند تا برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یابند.

برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری دو مجروح بر جای گذاشت

این فرمانده آتش نشانی علت بروز این حادثه را از طرف پلیس راهور در حال بررسی ذکر کرد و گفت: آتش نشانان پس از تحویل مصدومین به عوامل اورژانس، برای جلوگیری از حوادث احتمالی، خیابان و صحنه تصادف را از بقایای حادثه پاکسازی کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟