به گزارش رکنا، صفایی مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ترکیدگی تایر هواپیمای ایرباس ۳۰۰- ۶۰۰ شرکت هواپیمایی ایرتور در فرودگاه تبریز در ساعت ۲۰ دیشب برای پرواز شماره ۹۷۰۸ شرکت هواپیمایی ایرتور از استانبول به تبریز رخ داد، گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و با حضور و تلاش به موقع عوامل فرودگاهی همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده و به ترمینال ورودی خارجی انتقال داده شدند.

وی افزود: این ترکیدگی در باند دوم فرودگاه نزدیک رمپ هواپیما اتفاق افتاد و برای ادامه مسیر هواپیمای یاد شده باید لاستیک‌ها تعویض شود تا این امر ممکن شود.

صفایی مبنی بر اثرات این حادثه در ایجاد اختلال در تیکاف هواپیما‌ها از فرودگاه بین المللی تبریز تاکید کرد: باند اصلی فرودگاه باز و تمام پرواز‌ها در حال انجام بود و هیچگونه اختلالی به خاطر این حادثه در پرواز‌های فرودگاه شهید مدنی تبریز بوجود نیامده است.

در ۶ ماهه نخست امسال روزانه ۵۰ پرواز با ۴۴ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در مسیر‌های خارجی به هامبورگ، استانبول، نجف، بغداد و مدینه و پرواز‌های داخلی به مسیر‌های تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش، رشت و کرمان صورت گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟