فروشگاه مصنوعات چوبی در آتش سوخت + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر آتش گرفتن یک باب مغازه بلافاصله ساعت ۲۰ دقیقه ی بعداز نیمه شب گذشته(00:20) زنگ ایستگاههای ۲۴ و ۱۱۳ و گروه امداد و نجات 2 این سازمان را بصدا درآورد و با توجه به مسکونی بودن طبقات فوقانی آن، نردبان هیدرولیکی و تشک نجات را نیز بهمراه نیروهای عملیاتی به خیابان خاوران، کوی هاشم آباد، خیابان عباس کاشی رهسپار کرد.

عباس تخت رونده فرمانده ی آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: محل حادثه یک ساختمان دوطبقه مسکونی بود که آتش سوزی در طبقه هم کف آن اتفاق افتاد.

وی افزود: دراین حادثه یک باب فروشگاه ۱۶ متر مربعی با کاربری فروش مصنوعات چوبی شامل کمد، بوفه، میز و صندلی و انواع لوازم چوبی واقع در طبقه هم کف این ساختمان نیمه شب گذشته به علت نامعلومی آتش گرفت به نحوی که هنگامی که به محل حادثه رسیدیم کل مغازه کاملآ شعله ور بود و آتش از دهانه ی آن بیرون می زد.

فروشگاه مصنوعات چوبی در آتش سوخت

وی افزود: با توجه به ساعت وقوع حادثه و همچنین مسکونی بودن دو طبقه ی بالای این مغازه، آتش نشانان به دو تیم تقسیم و عملیات خود را شروع کردند.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: تیم نجات پس از جستجوی هر دو طبقه و اطمینان از عدم وجود فرد یا افراد محبوس شده، از ساختمان خارج شد و تیم حریق نیز همزمان به عملیات خاموش کردن آتش مشغول شد که پس از مهار و کنترل آتش و نیزجلوگیری از سرایت آن به طبقات فوقانی و ملک مجاور، به لکه گیری این آتش سوزی پرداختند.

فروشگاه مصنوعات چوبی در آتش سوخت

تخت رونده با اعلام این که هیچ کس دراین حادثه آسیب جانی ندید، اضافه کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟