عکس های صحنه خونین در کف اتوبان همت + جزییات

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس از اطلاع رسانی این حادثه از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125، ساعت 12:38 دقیقه ظهر دیروز، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 43 و گروه امداد و نجات 18 و 3 را به محل حادثه واقع در بزرگراه همت به سمت شرق اعزام کرد.

رضا عظیمی فرمانده آتش نشانان در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری سوزوکی در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت در حال حرکت بود که به دلیل نامعلوم به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودروی سواری 405 که در حاشیه بزرگراه پارک و راننده آن در حال پنچرگیری خودرو بود برخورد کرده بود.

مصدومیت راننده جوان در تصادف بزرگراه همت

وی افزود: شدت تصادف به قدری بود که هر دو وسیله نقلیه دچار خسارت مالی زیادی شدند و رانندگان خودرو پژو 405 به سختی مجروح شد.

مصدومیت راننده جوان در تصادف بزرگراه همت

عظیمی با اعلام این که راننده پیش از رسیدن نیروهای امدادی با کمک مردم از لا به لای خودروها بیرون کشیده شده بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل حادثه به یاری مصدوم شتافتند و کمک های اولیه را انجام دادند و پس از رسیدن عوامل اورژانس وی را به تیم پزشکی سپردند.

مصدومیت راننده جوان در تصادف بزرگراه همت

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به وخیم بودن وضعیت جسمی راننده خودرر پژو 405، ادامه داد: عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه پس از انجام معاینات دقیق پزشکی، مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

مصدومیت راننده جوان در تصادف بزرگراه همت

کدخبر: 454643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟