به گزارش گروه حوادث رکنا، علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: در ساعت ۱۹ و سه دقیقه امروز چهارم بهمن ماه طی تماس با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از وقوع یک مورد آتش سوزی آگاه شدیم.
وی محل حادثه را روستای ده بالا اعلام کرد و افزود: این آتش سوزی در یک منزل مسکونی رخ داده بود که بلافاصله تیم اطفاء حریق این سازمان از ایستگاه شماره ۹ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.
عسکری افزود: آتش نشانان وقتی به محل حادثه رسیدند با یک منزل مسکونی که کاملا طعمه حریق شده بود و فریاد‌های مادری که درخواست کمک و نجات جان خود و دو فرزندش را از میان شعله‌های آتش داشت روبرو شدند.
وی در ادامه گفت: آتش نشانان با سرعت و بدون کوچکترین اشتباه و لحظه‌ای اتلاف وقت به دل آتش زده و با رشادت جان این مادر و دو فرزند خردسالش را که در میان شعله‌های آتش محبوس شده بودند و از شدت حرارت و دود در آستانه کما و بیهوشی بودند نجات دادند.
عسکری افزود: لازم است شهروندان بدانند در لحظات اولیه آتش سوزی در صورتی که حریق گسترده و جان آن‌ها را تهدید میکند خروج از محل آتش سوزی و نجات جان خود در اولویت قرار دهند.
وی در پایان افزود: علت حادثه مذکور در دست بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 454291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟